hihi :3

men hej , jag e riiiktiiiigt trög när de gäller ''blooooggggaaa ''
jaj ska väl typ förbättra mig eller någonting ..
men ja mina dagar ser väl riktigt likadana ut men a sitta vid dagiset o bara vara liksom haha
men ja jag måste bara säga att den undebaraste dagen e fan idag  !!!
men gud liksom mamma tror typ att jag knarkar för att jag får damp ryck när min BROR
säger att jag inte får gå ut för att jag hela tiden frågar mamma om pengar men inte gör någonting
tillbaka liksom gör han det eller ? :o
men a .. han tror typ han e min pappa . men wtf careface .. -.-
nu ska jag sova e fan SKIT TRÖÖTTTT ..
vi höööörs pusspusspusspuss ..
bjuuudder .. <3

Kommentarer
Postat av: Marie Polli Katz

HAHAHAHAH omg ja,<3

2011-04-28 @ 20:35:21
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0