amenhej ;p

hej sorry för dålig uppdatering men iaf ..
typ i förrigår va jag på lite snabb shopping : köpte jeans veromoda 500 kr.
o igår shoppade jag lite till en brunkräm en mascara tre mobil smycken o a lite till
tihi idag ska jag på stan igen ..
ORKAR inte men måste köpa lösögonfransar o a .. för jag smartfisk råka nej .. det va inget :)
sen kanske jag ska träffa amanda nurmi :) älskling!
hahah ajuste igår va man på stan meed jessica o ida o jenny . faaan va kul a fast nu ska man dra ut en snabbis
sen kommer jag tillbaka med ett till inlägg .. eller kanske men ikväll iaf :)
hittade min kamera oxå så inlägget blir lång ..
nästa inlägg alltså :) <3
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0