ahmen bra ?

hej hade jätte fina tiittar siffror . :D
jajaj iallafall ...
jag vaknade idag med tårar i ögonen o kommer troligen
somna med tårar i ögonen oxå eftersom lilla jag e sjuk så ah .
imorgon hopppas jag att vi åker till sjukhuset o operar mig
orkar inte lida mera ! men nu ska jag ta lite piller få sse om det hjälper kanske ? :D
ni andra kan ignonera det längre ner på inlägget ;d


detta e till en falsk fittaunge .
SERIÖST HA DU INGET LIV !?
DU SÄGER JAG BETYDER INGENTING MEN NÅGOT MYCKET MÅSTE
JAG JU BETYDA EFTESOM DU HELA TIDEN KONTROLLAR MIG O HÅLLER PÅ O TAKKASERAR
JAG ORKAR INTE MED DIG LÄNGRE SÅ I MINA ÖGON E DU DÖD NNU ?
KAN DU FATTA VAD DU HAR GJORT DU HA GJORT DIG OVÄNN MED MIG OCH NU
FINNS DU INTE ENS I MIN VÄRLD . DÄR KOMMEMR DU ALDRIG HÄLLER EXISTERA BITCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0