Hej bloggen:*

hej bloggen sitter hemma hos gia som vanligt med Jessica :D & nån Frida ;D o andrea abradi olsson -.-
senare dra jag mike o gia o jessica t vg o a jag vte inte reta fjortisarna :DDDDD
ajuste ska berätta att gia va på ''besök'' heeelaaa intired dageen .
(stavarfel.se) .. men mobba mig inte men a o vi kom en timma o en kvart försent hha sen gick vi till
lektionen o gia som e gäst får skäll , man ba wtf? o jag o gina o gia kuutar ut för at gina måste
röka o sen står jag o gia som två fjollor o skriker att vi e kissnödiga medaans gina röker saktare en
än gris ? ... so gina style :)
men nu ska jag gå o sminka om ,mej vi hörs ;0 <3
kärlek till dig . (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0