sjuksjuk å åter igen sjuk ...

ahm... som ni vet så e jag sjuk o det har blivit tio gånger värre än igår man ba wtf !
orkar / vill inte vara sjuk asså förfan men nu tror jag att jag operreras kanske nu kanske om ett år haha
nej men inte så länge men om ett tag snart så ska jag till sjukhuset till avd. Öron Näsa Hals skiten o a
dom ska vi tacka otroligt för vi fick reda på att mamma var sjuk oxå . utan att hon beställde en tid haha
dem gjorde det på min tid men a strunt i det för det kanske inte e det mest intressantaste i världen .
ah iaf kan dock inte äta / dricka / svälja SÅ TRO MEJ DETTA E FUUUUUCCKKKIIIIING JOBBIGT !
haha ursäkta min damp men a

nu ger jag mig iväg till sjukhuset då ;*
wish me luck !? <3


skit i bilden kay?

Kommentarer
Postat av: MinnaSuominen

Värför laddar du upp en bild om du vill att man ska skita i den!? :p

2011-02-02 @ 17:09:56
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0