asså orka vara en fitta.

jag fattar inte varför du går o snackar skit bakom min rygg?
det e såå fucking omoget? jag vet att du vet vem det handlar om?
för jag tänker inte nämna några namn. så blond hoppas jag att du inte är?!
det stadiet brukar man ha kommit över effter sjuan...
me näeh. inte du inte.. men jag fucking skiter i dig B-I-T-C-H
du vill bara ha status genom o snacka skit om andra dvs. SÄNKA ANDRA.
men hade inte förväntat mig mycket mera faktiskt..
häng dig :/
hah o det som häände? RÄTT ÅT DIG.


                                                                                                                               

jo men juste hej.
kunde inte blogga igår hade fullt upp så ja ..
men ingenting speciellt hände typ eller jo jag hade gryyymt jävla ont i knät o sen
gick det över haha (k?)
nu är klockan tio över elva inte bra med tanke på att jag
ska till skolan alldeles strax... tror jag .. men det e liksom en dålig dag
idag , en ful dag.
jaja ... hejdå vi hörs senare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

För du e ju sååå mycke bättre el? NOT! Hon har väl rätt att ogilla dig el? JOOOOOOO! ***** kan du va själv....

2011-06-01 @ 15:44:40
Postat av: Anonym

såå jävla lågt av diig att skriva det på bloggen ! blir å jävla lack på diig ! du är fan inte bättre själv din jävla myttoman !

2011-06-04 @ 22:40:41
Postat av: Felli

Menar du moa?

2011-06-05 @ 09:57:35
URL: http://flemstroom.blogg.se/
Postat av: felicia

asså orka jenna du e patetisk jag vet exakt vad det handlar om och för att folk vill vara anonyma betyder det inte att dom e cepebarn . Det kan du vara själv din äckliga patetiska mytoman fjortis .... -.-

2011-06-13 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0