härligt härligt!

hej , vaknade idag vid sju och sen var jga i skolan vid nio :)
sjukt stolt ! :D
haha jaja vi slutade 11.50 idag vet inte varför men a just good for me ! :d
för jag hann nämligen till min brors student (eller utspringet) ..
det fick en verkligen att kämpa i skolan , sjukt härligt!
där träffaade jag också fredrik som oxå va där av någon anledning , kanske
nån syster eller något tog studenten  , MEH HAHAHAH! kolla jag såg han sen han typ
''boxade'' mig i ryggen sen han ba va göru här jag ba letar efter min familj han ba okej
JAG SKA BEGRAVA MIN FARMOR.. vilket va det jag trodde att han sa men han letade efter henne
han skulle inte begrava henne :) som tur va hah <3
jaj nu ska vi åka o fika , sen träffa baby ;*
kommer nog bilder sen :)

Kommentarer
Postat av: Felli

Skicka dens ip numemr så ska jag se om den har kommenterat på min med namn

2011-06-08 @ 21:08:07
URL: http://flemstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0