ibland..

.. är livet väldigt drygt. Man tror för stunden att man har allt ..
man tror oxå att det alltid kommer finnas där men som sagt..
you don't know what you have until it's gone ... but the truth is you knew what you
have you just thought you never gonna loose it.
ahah import engelska menn jag orkar verkligen inte nu.. man fattar vad jag menar
annars ä man trög. jag förstår bara inte hur fan jag kan ha sån otur, när man väl
blivit helt I DET så förlorar man det? , kul

inte så många som fattar vad fan jag skriver om , men det va typ inte meningen häller:/

< / 3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du gå om sjuan ?

2011-06-09 @ 14:01:36
Postat av: Anonym

ska du gå om sjuan?

2011-06-09 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0