cha ;*

chacha , nu kom jag precis hem . jag får damp på min IRRITERANDE mamma som sitter bakom mig o tittar
vad jag skriver så ah , snart flyger datan i golvet ! :c
men ja , idag ska jag sova hos marie Katz :* me felippa .
och idag blev jag så JÄVLA less på ida för hon har just nu sårat tre världens bästa vänner å mig
liksom hon går o ljuger om att jag har hjälp någon att vara otrogen o sen hatade alla mig grovt . men till slut
så fick jag ''alla'' att tro på mig story som var sann. men ja snart ska jag t vestegård med polli felli moa o typ 12222 st till
haha fråga inte varför jag tröck på ''2'' knappen :d
men ja nu nu nu ska jag tjata på mamma efter mera pengar hon säger liksom att 30 kr räcker till godis .
eller a visst det gör det , men ni måste tänka på mina tjockis kompisar som typ kommer sno GODISET UR MUNNEN PÅ MEJ
ska ha ''lite'' oxå haha . vihörs ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0