:'(

detta inlägg e bara tíll min syster katri ''lacki'' Suominen (L)
jag älskar dej mest utav allt o jag kommer ihåg då alltid när jag sa att jag var så j*vla
oskyldig o att jag aldrig skulle följa ''era'' spår men idag gjorde jag ett till misstag.
ångrar allt G-R-O-V-T mycket , skulle göra allt för att få tänka om igen .
men katri du vet att utan dig skulle inte jag stå här igad för utan dig vore det KNAS för varje gång
när jag e arg , ledsen , sur , deppig , helt enkelt bar förbannad , så kommer jag alltid till DIG , och om
det inte vore så , så vet jag inte vad jag skulle ta mig till faktiskt , jag älskar dej mest utav allt o vill verkligen
att du ska förlåta mig o låta oss ha den relation vi en gång haft , och förstår att du har varit orolig o så
och jag uppskattar bara det ! :')

puss.//jennapenna ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0