hej tråk dag !

ahha seg dag.se (?)
men ja så kan det gå ? :') haha jag o marre (polli) vaknar vid elva o ligger där o ruttnar sen
äter vi sen deckar vi igen haha , men ja sen vaknar vi vid ett o ska t skolan o e klara att gå kvart över två men det va lite försent då . tror jag ahah . men imorgon ska vi komma i tid till ALLA lektioner o ni som garvar just nu kan kyssa mig i röven för att jag o marre e BÄST på att komma i tid haha , (eller(?)
men nu ska jag gå o äta alla godisar som finns kvar i min påse hah (typ tre stycken ) (?) ;ooo
MARIE !! asså ah hon har ätit  allt (hon älskar godis ) :'d
sötnos . men vi höööers .






fisk-marie-polli-Katz :') <3




söt du är marre ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0