hungrig :d

hej hej :) kom nyss från moa haha jag gick dit typ kollade på en film o sen hem hahahah :*
men kolla marre's pappa ringde o frågade om någon visste vart marre's plånbok o väska o mobil e ,
ingen visste men sen kom jag o moa på att vi glömde den på ett ställe vi va på igår så vi åker dit dåra
sen när vi kommer dit hittar vi inte den väskan asså , inte inne på pizzerian häller så vi gick hem (jaghemtmig)
just nu e marre i tveta . o a fråga nt vad fan hon gör där , och a jag ramlade ner för mi trappa med huvudet före
nys so det gjorde ONT . har ett hack i PANNAN !! ;O
men a jag får leva med dä -.-
men ska göra chicken mc'nuggets nu hahaa vi hörs.
XoXo :) // jennasuominen :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0