Mamma :'(

hej :') !
har inte kunnat blogga på hela dgeneller ja jag vaknade elva idag men man kan säga att det inte va mitt fel.
tror jag? ;o men a sen gic jag o duscha i en timma o sen kvart i ett gick vi (jag o marre ) till skolan gick t träslöjden
o sen hem haha så ja det va ju soft typ .
o ja juste fick veta att mamman min ligger på sjukhus , känns ikke bra kan jag ju bara säga
Minna (min syster ) sa att hon kanske har hjärnblödnning eller något liknande ! ;o
och min mamma hade så ont i huvudet att hon knappt visste vad hon hette o kunde inte stå på
sina egna ben liksom . e faktiskt lite rädd? VEM vill mista sin mamma ' även hur mycket man än kan hata
sin morsa ibland så vill INGEN förlora sin mor.
men jag vet att min mamma e stark så ah hon klarar sig finfint ! hon har jjuu dock
haft canser o klarade sig utmärkt . :')
jag vill bara säga att jag ÄLSKAR min mamma o alla vet att dom tycker lika om sin mamma
men nu sk ajag typ tjocka mig med marre så vi kan ju höras senare eller något haha :')

hahaha ajuste jag o marre gick typ FEM MIL !! :D
eller naej från centralen t vege (fritidsgården) haha :*




haha finaste .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0