morgon.... -.-'

hejhej , vaknade vid halvtolv och kände att de va kanske lite sent att gå till skolan då , så jag slapp :D
men först gick jag upp till mammas rum o dampade p henne att hon inte hade väckt mig men det hade hon visst gjort..
ungefär fem gånger ? men jag vaknade inte , trorjag (?)
men snart ska jag sminka mig och sen ut , hoppas dagen blir bättre idag , en vän lovade dock det :D
haha jag kan fortfarande inte fatta vad det e med min bror , han sa godmorgon till mig hahah?
ni undrar säkert ba (MEN BIG DEAL) men i vanliga fall brukar min bror typ säga gå o lägg dig fjortis-unge!
men nej inte idag inte! ..
marie ska nog komma hit snart , hon ''försov'' sig oxå , a eller så orkade hon inet gå upp när
klockan ringde ! XD men pusshej .. sminket väntar D:


ahjuste kommer göra en ny design snart så ah ni får leva med
dessa picasa designer .. buhuuu... :s

haha jag bjuder på denna! .. fjortisvarning kanske (?) :((((((((

Kommentarer
Postat av: Felli

Kom till mig? <3

2011-05-23 @ 13:54:23
URL: http://flemstroom.blogg.se/
Postat av: Felli

Kom till mig? <3

2011-05-23 @ 13:54:27
URL: http://flemstroom.blogg.se/
Postat av: en utav dina bloggläsare!!-

du e jättefin jenna!

2011-05-29 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0