trött :3

hejhej , nu sitter jag här med marre hemm hos hon såklart :')
vi sk äta hennes pappas finska korv-soppa hahah xd
men idag i skolan vare rätt så soft utom att jag dampade över att jag inte hittade mina nycklar men senare
kom jag på att jag hade ''pantat'' dom mot en penna (man får tillbaka det man pantar(?)
haha o så kom vi typ 2-3 timmar försent haha kanske för att jag somnade tio miljoner gånger i morse
och sen så skulle vi gå t bussen o när vi va där så kom jag på att mitt busskort va hemma hos marie
och så fick vi gå tbaka , men a (careface liksom (?)
hah hejdå ska käka kan blogga mera senare , ooouh juste kunde inte blogga igår eftersom jag
och marre hade skit mycket att prata om så det tog några timmar haha :')
men hejdå :) <3
ps.jag bor hemma hos marre nu ett tagHAHA <3
puss , loveu polliiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0