ville ba skriva lite . (bryerinte)

hej bloggen ligger i min säng o e skit deppig å hjärtat gör ont . det bra skaver riktigt grovt oxå
men det finns inte så mycket att göra , allt jag känner e typ att jag måste skriva av mig o bloggen
e helt rätt tanke när man känner så faktiskt .
jag vet faktiskt inte vad jag vill just nu , asså mitt liv e som ett pussel och jag å några kompisar
hade liksom just fått ihop det men en fattas en pusselbit asså och sen ba gick det sönder helt o man
måste börja om liksom , så känns det just nu , o anledningen för att jag tog med just kompisar
i det dära ämnet e för att de har hjälp mig så mycket nu . genom allt !
assså när jag sitter här i det mörka rummet i min hårda säng så e allt som snurrar i mitt huvud DU.
men liksom tänk om det hade varit sant det som hände (bara några vet) eller typ att jag skulle
varit seriös ? asså det skulle varit kalabalik , men när det hände mig så reagerade ni liksom (okej(?) a men ärsh skitsamma det e väl inge farligt , jenna tål allt (!) ...)
men nej! det e inte så jag e bland dom känsligaste i södertälje faktiskt, och jag tänker liksom
no shit "? jag förstår varför jag e sån men inte andra , dom vet inte hur ''jenna suominen's '' (hon som e gjord av sten , du vet hon man kan säga vad man vill till utan att hon tar åt sig ) det e det ni tror för ni vet inte jenna
''sten's'' bakrund  ,  men bara så ni vet så ah jag tar åt mig ,
vissa av er behöver inte bry er om texten
den e bara t några o dom vet vilka dom e :)
och remember ' I am not in love again !
and I never gonna be ! ...
Men godnatt äsklingar vi hörs ska sov aklockan e drygt
kvart över elva , är super trött ! :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0